2013. augusztus 11., vasárnap

73.rész

73.rész
The funniest people are always the most broken

Harry

Nem volt veszteni valóm így mondtam neki hogy menjünk fel a hotel szobámba,nem rögtön oda mentünk hanem még előtte ide-oda mentünk a városban,hallgatta amit én mondok és én meg hallgattam amit ő mondott,de nem teljesen figyeltem mert közben a gondolataim ide-oda járkáltak,természetesen Louis körül,lassan felmentünk a szobába én ledobtam a telefonom meg a többi cuccom a szekrényre majd leültem az ágyra,figyeltem mit akar. Leült mellém és nagy szemekkel figyelt,így közelről hasonlítottak a szemei Louéra...ugyan olyan szemei voltak.
 -Harry...én még sosem..-mondta de megcsörrent a telefonom.
 -Egy pillanat.-mondtam és felálltam.Louis hívott,vettem egy nagyobb levegőt majd felvettem.
 -Hallo...-szóltam bele.
 -Sziaaaa Harry.-mondta és hallottam rajta hogy vidám. Mi a tökömtől boldog ennyire?
 -Merre vagy?-kérdezte.
 -A hotelban...miért?-kérdeztem. Meglepett a kíváncsiskodása.
 -Nem tudom,csak érdekelt...-mondta közömbösen.
 -Áh..-mondtam. Kicsit rosszul esett hogy ennyire jó kedve van...ez gonosz dolog tudom,de...áhh hagyjuk. Twitteren kaptam egy üzenetet...megnyitottam és az egyik lány küldte aki tudott rólunk Louval...ezt a képet linkelte be:

Nagy szemekkel néztem a képet majd csak megráztam a fejem...már eljutottak volna a képek? Pedig 1 méterre tőle sétáltam. 
 -Harry...-mondta.
 -Mi?-kérdeztem majd ránéztem.
 -Minden rendben?-kérdezte.
 -Igen persze.-bólintottam majd letettem a telefonom.
 -Na szóval azt akartam mondani hogy...-mondta de teljesen máshova koncentráltam így azt se tudtam mit mond,összekulcsoltam az ujjaim és magam elé bambultam. Nem figyeltem arra amit mondott, nem értettem miért küldte ez a képet. Nagyon foglalkoztatott a dolog és végig ez kattogott az agyamba hogy mi van most.
 -Harry.-fogta meg a kezem,ezzel szinte visszarántott a valóságba annyira máshol jártam.
 -Igen?-kérdeztem.
 -Fhu...nah figyelj...-mondta,felé fordultam és most próbáltam figyelni mert kb 3x futott neki a mondandójának.
 -Na szóval...ugye azt mondtam én még sosem csókolóztam..-mondta,nem értettem ehhez mi közöm de oké,ha akarja mondja el. Ha neki jól esik...de mindegy.
 -És veled szeretnék először....-mondta. Azt se tudtam merre nézzek és milyen kifogást nyögjek ki. 
 -Nem lehet.-mondtam,oké nyertem 2 másodpercet.
 -Miért?-kérdezte. 
 -Csak...mert nem lehet és kész...-mondtam.
 -Ugyan Harry ez semmi se...-mondta,és már centikre volt tőlem

Louis

A hotel előtt szobroztam,majd erőt vettem magamon és bementem,fellifteztem Harry szintjéig kiszálltam onnan majd elindultam és gondolkodtam azon hogy most...818...vagy 881. A 818-as szobához sétáltam és bekopogtam. Egy középkorú nő nyitott ajtót.  
 -Elnézést...csak az egyik barátom keresem,azt hittem itt van.-mosolyogtam. Próbáltam udvarias lenni pedig már mentem volna.  
 -Nincs semmi baj...-mosolygott.
 -Várjunk...te vagy a lányom kedvenc bandájának egyik tagja...Louis!-mosolygott.
 -Igen.-bólintottam mosolyogva.
 -Csinálhatunk egy képet...meg ha hozok valami tollat és papírt...aláírod neki?-kérdezte.
 -Persze.-bólintottam,csinált velem egy közös képet majd aláírtam neki egy képeslapot.Elköszöntem és mentem is a 881-es szobához. Igazából nem is értem miért nem ide jöttem mert ez dupla szárnyú ajtó volt és az aranyozott keretbe bele volt vésve hogy:"Lincoln Lakosztály" nekem tetszett az ötlet hogy a lakosztályokat híres emberekről nevezik el. Megfogtam a kilincset és egy egyszerű mozdulattal benyitottam...nem kellett volna.
 
[csak Hazznak nyitva a szeme xd]

 -É..á..-mondtam de egyszerűen nem tudtam mit mondani. Olyan érzés kapott el mint még soha. Mintha nem is tudom,összeomlott volna minden körülöttem. Nem megszólalni de megmozdulni se tudtam,ugyan úgy álltam ott mint amikor benyitottam a kilincset fogtam és néztem magam elé,csak már nem őket hanem a padlót.Az ürességet amit kezdtem én is megtapasztalni. Fogalmam se volt arról hogy az ember érezhet ilyet vagy akár valami bármi hasonlót is. 
 -Louis...-hallottam egy tompa hangot ami arra késztetett hogy elfussak minél messzebb innen...a lánytól...a hoteltől...de leginkább tőle. Ahogy láttam valami mozgást a háttérben,mintha visszatértem volna a jelenlegi helyzetembe,becsuktam az orra előtt az ajtót és a lifthez futottam,pont jó mert itt volt,beszálltam és a 0 gombot kezdtem el ezerrel nyomkodni hogy záródjon már be az a szar ajtó. De nem annak csigáznia kell,Harry meg vészesen közeledett,megtaláltam a bezáró gombot,már nyúlt az ajtó felé hogy megtartsa hogy ne csukódjon be de nem sokkal előtte becsukódott és elindult,fellélegeztem majd megnyomtam a piros gombot amitől megállt a lift,az oldalának dőltem,lecsúsztam a földre összehúztam magam. Azért jöttem ide hogy ezt végig nézzem...azért vette Niall a jegyeket hogy azt lássam ahogy egy lány szájában kotorászik..hogy...hogy,megcsal...

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kövit! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó
    Louis :( oh jaj mamám
    Gyors kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na jó bevalom nem a csókra gondoltam hanem ,hogy a menedzser küldte a csajt haha xx

      Törlés
    2. :DDDDDDDDDDDDDDDDD ki tudja még mi lesz belőle :D vagy igen vagy nem:o xd
      és köszi:3 sietek :D

      Törlés
  3. Megölöm azt a csajt!!! Szegénykéimet nagyon sajnálom. Kérlek hamar jöjjön rá mindenre Lou. Had legyenek minél hamarabb együtt. Olyan rossz bele gondolni hogy igazából az a csók egy fan és Hazz közt igazából volt. Hamar béküljenek ki mert Louis nem sírni ment oda hanem nevetni és Harry-vel lenni. Siess a kövivel! *-* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom még hogyan lesz o.o xd
      És igyekszem minél hamarabb átgondolni:d

      Törlés
  4. Teee...teeeeee... Te hogy mersz játszani az érzéseimmel?! :"( xd Uhuhuuu komolyan megverlek ha találkozunk xd De azért szeretlek és a blogot is :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :33 Naaa dehh nah :DDd xddd lol nooo hahhaha :Dd én is <3 :D

      Törlés
  5. URISTENO:OOOO siess már basszus a következővel!!! :( addig is: http://furcsaa.blogspot.hu/2013/08/9-dij.html

    VálaszTörlés
  6. szia egy ksi meg lepi:D http://apakereso.blogspot.hu/2013/08/elso-dijxddd.html

    VálaszTörlés