2013. augusztus 31., szombat

75.rész

75.rész
"Mondjad bébi"

Harry

Láttam hogy Lou nem akar valamit elmondani de én nem az az ember vagyok aki elől bármit el lehet titkolni. Közelebb húztam magamhoz és a szemeit figyeltem,folyton ide oda kapkodta a tekintetét...szóval zavarban van,egyre jobban érdekelt. A tekintetét próbáltam elkapni,megfogtam a kezét és összekulcsoltam az ujjainkat,láttam az arcán hogy van valami,nem tudta ezt annyira egyszerűen eltakarni. Olyan kis édesen próbálta leplezni azt hogy nincsen semmi...ez mindig nehezen ment neki,az arcán kis piros foltok jelentek meg...egyre jobban zavarban volt. Nekem ilyenkor annyira tetszett,olyan kis édes volt és védtelen.
 -Na gyerünk...-simított végig az arcomon.
 -Csak hogy álltunk a tükör előtt te annyira fhu..én meg annyira...érted...-nevetett zavartan,felálltam és kerestem neki egy pulcsit.
 -Vetkőzz le alsóig és ez vedd fel.-mondtam és én addig kimentem. Kissé fura fejet vágott. De kimentem a kis nappali részbe és gondolkodtam egy kicsit. Nem nagyon hittem el hogy ezt álmodta. Vártam egy kicsit majd lassan visszamentem. Az ágyon ült alsóban is pulcsimban aranyos volt,nagyon kis éretlen fejet vágott,megálltam egy helyen és felé nyújtottam a kezem. Elmosolyodott majd megfogta a kezem majd lassan magam elé húztam és hátulról átöleltem.
 -Mi nem szeretsz magadon?-kérdeztem és láttam a fején hogy meglepődik. Ezzel biztossá tette számomra azt hogy nem ezt álmodta,kicsit elpirult. De azért is elhitetem vele hogy "bevettem" hogy ezt álmodta.
 -Na mondjad.-mosolyogtam és a fejem az állára tettem és onnan figyeltem az arcát a tükörben.
 -Mi a bajod magaddal? A tökéletes V vonalad?-húztam feljebb a pulcsiját és végigsimítottam rajta.
 -A hasad?-kérdeztem és feljebb húztam a pólóját.
 -Az arcod...a hajad?-kérdeztem,és láttam hogy egyre zavartabban nézelődik össze vissza,elé léptem majd egy óvatos mozdulattal a falnak löktem.
 -Ha már itt tartunk...-hajoltam a füléhez.
 -Elmondhatnád mit álmodtál...-súgtam halkan a fülébe,láttam hogy meglepődik. Lehúztam róla a pulcsimat majd elmosolyodtam rajta,majd végighúztam a hasán a kezem.
 -Nahhh Lou...-pusziltam meg a füle mögött de csak nem akart megszólalni.

Louis

Az ajakamba harapva próbálkoztam valamilyen mentő ötlettel,nem jutott semmi se az eszembe,Harryt figyeltem ahogy előttem áll egy szál gatyába. Végem volt.
 -De..ő...ezt...-mondtam és a kezét figyeltem ahogy le és fel vezette a kezét a hasamon.
 -Tommo..látszik hogy nem...elmondhatnád...érdekel.-mosolygott majd az ajkam után kapott de nem csókolt meg hanem csak megharapta az alsó ajkam.
 -Gyerünk...nem harapok...-mosolygott,de nem szólaltam meg. Nekem ez nem ment. Harry gonoszan elmosolyodott majd a fenekembe markolt és magéhoz húzott és hosszan megcsókolt.

 -Na mondjad bébi...-mosolygott a csók után amiből én csak kábultan néztem rá.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetsziiiiik! Biztos tényleg nagyon cuki lehet olyankor Lou. <3 Hazz meg milyen elszánt. Ha tudná hogy mit álmodott... :D Siess a kövivel mert már nagyon kíváncsi vagyok!!! :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök nekiiii :D Hogy ne lenne elszánt?:o :DDDD Sietek :DDDD

      Törlés
  2. ÁÁÁÁÁá most kövit most kövit imádom *-* mindig a legizgisebb résznél hagyod abba ajjjjj most kövit !!44

    VálaszTörlés
  3. Kövit követelek! XD Jajj KÖVIT!!!! XD :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Smileee(: Itt egy kis meglepi számodra!!!


    http://angiekeszrotijai.blogspot.hu/

    VálaszTörlés