2013. augusztus 26., hétfő

74.rész

Sajnálom a hosszú késést :/ csak mindjárt suli és sok dolog volt ami közbejött :c  még egyszer bocsi xx :)
74.rész
Lift...

Louis

Tépelődve ültem a lift jobb oldalában,reméltem hogy csak hallucináltam és csak arcon puszilta...sőt inkább ott se volt...Borzasztó érzéseim voltak,két új "barátot" kaptam vissza,a harag és szomorúság. Nem tudtam volna ezt most Harryvel tisztázni...túl sok érzelem volt bennem,felálltam megtöröltem a szemeim,majd megnyomtam a gombot,lehajtottam a fejem. Kinyílt az ajtó én meg lassan sétált kifelé,csak hogy kettő lépésnél nem jutottam tovább,egy ismerős dolgot pillantottam meg...illetve cipőt.

Meglepődtem,próbáltam valamerre fordulni de elkapott a vállaimnál és visszalökött,és bezárta mögöttünk a lift ajtaját. Nagy szemekkel néztem rá,és amilyen gyorsan tudtam ellöktem a karjait magamról.
 -Engedj el te idióta barom!-mondtam szinte kiabálva és próbáltam arrébb lépni,de mindig elém állt.
 -Állj el előlem és engedj ki itt!-mutattam az ajtóra mivel pont megállt de Harry csak megnyomta az egyik gombot majd amikor újra elindult ő is megnyomta a piros gombot,amitől megállt a lift.
 -Louis...ez...-mondta de belé fojtottam a szót mivel a jobb kezem egy szépet csattant az arcán.
 -Láttam nem érdekel,nem tudod ezt megmagyarázni sehogy se...nem tudod és nem is fogod mivel nem érdekel!!!!!!-mondtam és próbáltam ellépni tőle,de még mindig nem engedett,közelebb hajolt megint próbáltam ellökni de elkapta a kezeim és a fejem fölé szorítottam őket a falnak nyomott és a fejét a nyakamhoz hajolt.
 -Hallgass meg kérlek...-mondta halkan a nyakamba,próbáltam kihúzni a kezeim a fogásból de nem ment túl erősen fogott.
 -Feljöttünk ide...előtte csak sétálgattunk,kaptam az egyik lánytól egy üzenetet...és nem értettem mire gondolt...teljesen másra figyeltem amikor a lány megcsókolt...nem akartam,semmi közöm sincs hozzá,meglepett és az még jobban amikor bejöttél...sajnálom. Ha jobban figyelek nem történt volna meg.-mondta halkan és valami meleget éreztem a nyakamnál,szépen lassan elengedte a kezeim átkarolt a hátamnál és magához ölelt,jó szorosan. Nem akartam ezt először elinni...de Harry még sohase hazudott nekem....lehet hogy meg fogom bánni de elhiszem amit mondott,lassan átöleltem.
 -Köszönöm...-mondta halkan és elhajolt a nyakamtól,a szemei könnyesek voltak,de mosolygott. Soha nem gondoltam hogy látni fogom sírni...tényleg soha. Fura érzés kavargott bennem.
 -Nagyon sajnálom, soha többé nem fog ez előfordulni...soha.Csak kérlek ne haragudj...-nézett a szemeibe majd megsimogatta az arcom.
 -Nem..h..haragszom...-mondtam halkan,és a szemeit figyeltem. 
 -Köszönöm...-mondta halkan és a homlokát az enyémnek döntötte majd lágyan megcsókolt,rég vágytam ennyire az ajkai után,átkaroltam a nyaka körül és nem engedtem el,de ő csak azért is lassan elhajolt.
 -Gyere menjünk fel a szobába...-mosolygott majd megnyomta a gombot és elindult  lift,gyorsan kiszálltunk és bementünk a szobába ahonnan azóta eltűnt a lány,lassan becsukta mögöttünk az ajtót majd mögém lépett és hátulról átkarolt majd a nyakamhoz hajolt.
 -Szeretlek Louis...és bármi lesz ezt jegyezd meg...-mondta halkan,majd ledöntött az ágyra és befeküdt mellém.Magához húzott,a szemeit figyeltem.
 -Mi volt veled?-kérdezte és végigsimított az arcomon.
 -Veled álmodtam...-mondtam majd be is fogtam a szám.
 -Velem álmodtál?-mosolygott.
 -Öhh nem félre hallottad...-néztem és éreztem ahogy egyre jobban elpirulok. 
 -Nahh Lou..mond el mit álmodtál velem kapcsolatban...-mondta és teljesen felém fordult majd az arcom is maga felé fordította,éreztem ahogy egyre jobban elpirulok és ha akartam volna kinyögni hogy mit álmodtam vele. Nem ment ez túl fura volt....nem bírtam volna elmondani,nem ment ezek után már megszólalni se tudtam,pedig ő a nagy zöld szemeivel pásztázta az arcom és várta a választ.

12 megjegyzés:

  1. Elsssssssssssssssssőőőőőőőőőőőőőőőő ha nem beszélek annyit aszem maradok is :DD
    na szoval imádom imádom imádom és imádom !!! nem meglepő hisz fantasztikus blog és hát mint mindig tökéletes rész és jön a sablonos mondat gyors kövit most tényleg nem dumálok mert már a betüket se látom picit fáradt vagyok na jóét
    haha xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösziiiii <3 :D és az maradtál :D örülök hogy tetszik tényleg:o :D

      Törlés
  2. Olyan kis imádnivalók ketten *-* Örülök,hogy Lou megbocsátott neki (: A kis huncut:$ Fél bevallani az álmát :DD Muahahhaha gonosz vagyok :D Na jó befejeztem,bye :D
    xxBoxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Igen együtt aranyosabbak:'3 huncut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Törlés
  3. Aww :3 Nagyon édesek, örülök, hogy kibékültek! :D *,* Nahh Lou most bajban van :P Hazz gondolom úgyse hagyja annyiban :D

    VálaszTörlés
  4. Isteni lett*---* Úgy imádom ezt a blogot és annyira örülök,hogy Lou megbocsájtott neki:) Vajon most mi fog történni?:D Ezen jár az agyam az új részig:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik :D tényleg jó érzés látni a visszajezéseket:o:D titok:3

      Törlés
  5. Nagyooon jó lett. Olyan boldog vagyok hogy Boobear megbocsátott.
    És tuti hogy Hazz nem hagyja annyiban ezt az álmos dolgot. Kíváncsi leszek a reakciójára mikor meg tudja. Már ha meg tudja. Nagyon kíváncsi vagyok mindenre szóval siess a kövivel!!! :D <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :D
      Még át kell gondolnom hogy lesz :D és sietek <3 (:

      Törlés
  6. ITT KELL VÉGE LEGYEN. HÁT JÓ EZ NEKED Q____Q??????
    Hozd hamar a kövi részt.*0* tegnap találtam a blogot és eldöntöttem hogy én csak egyet olvasok el minden nap.nem sikerült. ITT TARTOK CSEZDMEG ÉS NINCS TÖBB RÉSZ.???!!!!!?! ROHADT HAMAR HOZD A KÖVIIIIIIIT *--------------------*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egen itt :'333 örülök hogy tetszik és igyekszem hozni:3 :DDD

      Törlés