2014. január 5., vasárnap

84.rész


84.rész
Louis

Valami édes dallam ütött meg a fülem..Harry halkan dudorászott.Kicsit közelebb mentem,a dudorászásból halk ének lett.
 "You don't understand, you don't understand 
What you do to me when you hold his hand 
We were meant to be but a twist of fate 
Made it so you had to walk away" 

Nagy szemekkel figyeltem,és hirtelen abbahagyta,mögé sétáltam és átöleltem hátulról.
 -Énekeld el még egyszer.-suttogtam halkan,leszedte magáról a kezeim majd maga elé húzott,a homlokát az enyémnek döntötte és megfogta a kezeim,utána ugyan ezt szóról szóra elénekelte,becsuktam a szemeim és átjárt valami hihetetlenül kellemes érzés.
 -Nagyon jó.-pusziltam meg az ajkait,ő meg válaszul megcsókolt,hihetetlenül boldog voltam.
 -Nagyon édes vagy.-mosolyogtam.
 -Én édes?-nevetett és a hátam simogatta.
 -Akkor igazán férfiasan édes.-mosolyogtam.
 -Sokkal jobb.-húzott magához még közelebb.
 -Ez az MM-re gondoltam.-nézett rám.
 -Hm...mi lenne a címe?-mosolyogtam.
 -Happily.-mosolyodott el,ez tetszett.
 -Édes gondolat.-mosolyogtam. 
 -De akkor haza kéne jönnöd hogy fel tudjuk venni...sürget a kiadási idő...-néztem a szemeit.
 -Mi akadálya annak hogy hazamenjek?-simogatta meg az arcom.
 -Igazad van....semmi sincs...akkor menjünk minél előbb vissza...-mosolyogtam.
 -Rendben...indulunk..holnap?-kérdezte.
 -Ömm...rendben benne vagyok.-bólogattam.
 -Akkor foglalok jegyeket.-simogattam meg az arcát.
 -Vissza kéne menni.-mosolyogtam.
 -Szeretnék veled még egy kicsit itt maradni.-puszilta meg az ajkaim,lassan visszamentünk a vízbe.Ott volt egy ilyen ki kialakított ülő rész,Harry az ölébe húzott.Kényelmesen elhelyezkedtem,de igazából csak utána jöttem rá hogy Harry ölében p9rögök mikor egy halk "mmmm" hangot adott ki.
 -Uopsz.-haraptam az ajkamba.
 -Semmi baj.-puszilta meg a vállam,átkaroltam a nyakát és mosolyogtam.Nagyon boldog voltam.Nem tudom miért...talán azért hogy végre vele lehetek..kettesben.Csöndben...nem egy zajos helyen...Mosolyogva simogattam az arcát ő meg a combom,és néha lefröcskölte a hátam vízzel mivel az kilátszódott a vízből,az egyik kezemmel a mellkasán lévő madár tetkóit néztem és rajzolgattam át.
 -Tetszik?-nevetett halkan.
 -Igen.-mosolyogtam.
 -Neked is van.-húzta át ő is az ujját a mellkasomon lévő tetkómon,elmosolyodtam rajta majd elvettem onnan a kezét.
 -Én kezdtem.-nevettem.
 -Nem baj...én fejezem be.-nevetett majd a nyakamba harapott.
 -Heeee!-nevettem és próbáltam eltolni,de nem ment,elernyedtek a karjaim amikor beleszívott a nyakamba,nálunk a játék bármelyik pillanatban átmehet kicsit erotikusabb dolgokra,vizes meleg keze hozzáért a hideg,vizes hátamhoz,lassan a hajamba vezette kezét és kicsit meghúzta hátra a fejem,éreztem ahogy mindene kicsit beremeg alattam,az ujjai lágyan csavarodtak a hajtincseim közé,nem volt erőszakos...se durva...egyszerűen csak elolvadtam a kezébe,éreztem egy újabb szívást a nyakamnál,becsuktam a szemeim és az ajkamba haraptam.Én soha se gondoltam rá hogy jaj a perverz hülye aki bárkit megfektet...csak tudom hogy ő is pasi...és neki is szüksége van úgy rám mint ahogy nekem is szükségem van úgy rá...elernyedtem a kezébe,lassan elhajolt a nyakamtól,majd elmosolyodott.
 -Csak az enyém vagy Tommo.-mondta majd visszahajolt és az eddig szívott pontot megharapta amibe szintén kicsit beleremegtem.
 -Lila.-súgta halkan a fülembe,megtámaszkodtam a lábán majd a szemeibe néztem.
 -G..gondolom.-mondtam halkan,édes mosolya miatt nekem is el kellett mosolyodnom.
 -Szeretlek Louis.-ölelt magához,én is lassan átöleltem.
 -Én is téged Harry.-mosolyogtam,a kezem a sűrű göndör tincsei közé vezettem a másik kezemmel a hátát simogattam.Nem akartam hogy bárki is jöjjön...nem akarnám hogy ez a pillanat véget érjen...Annyira jó volt,a hátam simogatta én meg az övét,csönd volt,csak a vízbe cseppenő vízcseppek csöppenését[o.o jeszum ez a mondat] lehetett hallani.
 -Lou..lassan menjünk jó?-mosolygott.
 -Jó.-mosolyogtam én is,de egyikünk se mozdult.
 -Édes vagy ilyenkor.-mosolygott.
 -Köszönöm.-mosolyogtam és lassan a homlokom az övének döntöttem.
 -Na most már menjünk-indult meg velem kifelé,vitt maga után és lassan kiértünk,a cuccaink ott voltak kint.
 -Hoztam neked is alsót.-nevetett.
 -Kösz..szükségem is van rá.-mosolyogtam.

3 megjegyzés:

  1. Jujj, mindjárt elolvadok... :D
    Nagyon aranyos rész lett! És ez: Annyira jó volt,a hátam simogatta én meg az övét,csönd volt,csak a vízbe cseppenő vízcseppek csöppenését lehetett hallani. Csodálatos! Csuda jó kedvem lett tőle :D Gyors kövit, lécci! *-* :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édeseeeek. Mikor megláttam hogy van rész, már akkor jobb kedvem lett. Ez a rész meg PER-FECT. ;) Hamar a kövit, mert nagyon kíváncsi vagyok. *-* xoxo

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kövit?

    VálaszTörlés